Annonser från BloggPartner

Godmorgon älsklingar.

Först vill jag be om ursäkt för usel uppdatering igår. Svarade knappt på kommentarer i heller. Men allvarligt talat så orkade jag inte. Det är sån konstig värme ute så jag är helt slö om dagarna. Man skulle nästan kunna tro det ska bli åska! *hoppas att det inte blir så..*

Älskling kommer hit senare idag. Har lovat honom att inte sitta så mycket vid datorn så när han har kommit hit så kommer jag bara använda datorn till att lyssna musik och kolla film ikväll. Kanske loggar in någon gång och svarar på kommentarer. Vill ju njuta av tiden med honom eftersom vi inte kommer träffas mer än på helger och lov i höst... :(

Nu blev det allt för mycket text. Stor guld stjärna till er som orkar läsa allt. ♥
Har inga bra bilder på datorn. Ska skärpa mig och ta nya... När jag orkar ;)

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Händer ikväll?

2010-07-17 @ 17:05:17
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0