Annonser från BloggPartner

Hemma igen.

Hej babes.
Kom hem för en timme sedan och sen dess har jag bara kollat bloggar, packat upp och lagt saker i tvätten. Kudden var så blöt så det droppade från den! Jävla skit väder.
Åkte till älskling igår och var scout för en dag. Visst var det mysigt att sitta vid elden med folk och bara ha det bra. Men fyfan vad det var jobbigt att åka hem idag. Kunde inte hålla tårarna tillbaka. Det är så tomt utan Tobbe bredvid mig om nätterna, & framför allt att inte ha någon att krama och pussa på.
Kommer spendera dagen framför datorn. Orkar inte göra någonting. Är inte alls på humör. Känns som om jag ska gå i tusen jävla bitar utan honom. Kärlek är svårt - men fan vad det är underbart!

Uppdaterar mer sen om jag orkar och känner för det.
Ha det bra.
Bilden är tagen när alla niorna på min skola var i Danmark.
På bilden ser ni mig, Melanie, Tobbe, Marcus, Victor, Pontus och Oliver i bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: michaela

done <3

2010-05-15 @ 12:40:44
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: Melanie

MUPPAR SOM NUPPAR!

2010-05-21 @ 11:40:20
URL: http://melanieoddson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0