Annonser från BloggPartner

Välgörenhetsdag i skolan.

Hejsan.
Förlåt för att jag uppdaterar så dåligt. Jag har tappat blogglusten totalt igen. Det känns inte roligt att sitta och skriva en massa, svara på kommentarer osv. Jag vet inte varför - men det är bara så just nu. Det kanske blir bättre med tiden?

Iallafall så har det varit riktigt chill i skolan idag. Nästan alla på skolan var ute och "jobbade" eftersom vi hade välgörenhetsdag eller hur man ska kalla det. Det var frivilligt så vi som inte ville fick va i skolan och städa. Några suddade bort klotter från väggarna under tiden jag, älskling och några fler var ute och sopade. Eller ja, ingen sopade typ. Vi satt mest och njöt av solen. Tror faktiskt att jag har fått lite färg idag (;
Bilden är ett år gammal. Gud vad jag har förändrats!

Kommentarer
Postat av: moath

Hade varit jättekul om du ville delta i min tävling. Det är inte alls svårt att delta. Du har chansen att vinna biobiljetter till en kommande film! Kika in på min blogg för mer information.



Kram!

Postat av: Anonym

Cool outfit!

2010-05-18 @ 23:37:26
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och tur är väl det att man förändras! ;-)

2010-05-19 @ 17:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0