Annonser från BloggPartner

när ni läser detta..

Så sitter jag förmodligen på tåget på väg till Helsingborg där jag möter upp pappa så kör han mig sedan ner till Svalöv. Riktigt fin present han får när han fyller år. Eller vad säger ni? Nej men han erbjöd sig att göra det för jag smsade honom och frågade om han kunde hjälpa mig om det blev krångel med tåg och skit i Helsingborg. Tur att jag har tänkt ut en present till honom redan.
Håll nu tummarna för att jag kommer till Helsingborg som det är tänkt.

bilden är ungefär sen stenåldern.
här är jag ca 15 kg tyngre än vad jag är nu.

Kommentarer
Postat av: Laila

har du gått ner 15 kg? :P på hur lång tid?

2010-11-29 @ 16:12:49
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0