Annonser från BloggPartner

Onsdagen den 2 juni 2010

Hejsan sötnosar.
Som ni flesta redan vet har jag tagit bloggpaus och den kommer förmodligen hålla i sig några dagar till. Jag tror att ni flesta förstår mig och vet hur det är att känna pressen på sig att man måste blogga. Även om man inte har allt för många läsare vill man behålla dem och då känner jag genast pressen på mig att jag måste skriva, leta upp saker på internet jag vill ha osv.


Idag är vädret helt underbart. Solen steker och jag har verkligen ingen lust att sitta inne och glo. Men så fort jag kommer hem från skolan ska jag sätta på mig bikinin och sätta mig ute på balkongen och jobba på brännan. Man kan ju hoppas på det bästa att man får färg.. Men med min vanliga tur kommer jag fortfarande se ut som ett lakan efter sommaren.

Nu ska vi ha rast. Och efter det ska jag bara sitta och fortsätta glo. Är klar med allt som har med skolan att göra.
Puss.<3


Kommentarer
Postat av: Johanna Kaulitz ! ♥

Jag känner igen mig när det gäller bloggandet. Jag bloggar mest om musik & filmer jag sett nu för tiden. Det händer aldrig något i mitt liv som folk vill veta. Så känns rätt meningslöst att blogga ibland. Hur är det med dig? Kram! <3

2010-06-03 @ 08:08:54
URL: http://phaantomrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0