Annonser från BloggPartner

Svaren på frågestunden.

Alla frågorna är inte med för att många var så lika dom andra och sen hade det blivit för mycket. (Är för lat för att dela upp det i olika delar)


Om du fick byta liv med nån vem skulle det vara och varför ?
Det skulle va med min pojkvän isåfall. Jag vill byta liv med honom för att jag vill försöka förstå vad de är han ser som är fint på mig!
Vad är dina 3 största drömmar?
Att få leva med min pojkvän/familj, aldrig va ensam och vara frisk hela livet.
Hur långt vill du komma med din blogg?
Jag vill absolut inte bli storbloggare, men jag vill att folk ska veta vem jag är och sånt.
Har du nån förebild genom bloggen, isf vem/vilka?
Det skulle isf va Kenza! Hon verkar va en jordnära tjej med härlig humor. Och sen skulle jag kunna döda för hennes garderober!
Vad är roligast med att få kommentarer?
Att dom oftast innehåller fina ord och respons
Vad heter du ?
Jeanette Kårmark (:

Hur gammal är du ?
16, jag blir 17 i april.
När föddes du ?
Den 11 april 1994 04.02

Vart bor du ?
I en liten håla i Skåne utanför Ängelholm
Har du några syskon ?
Inga riktiga syskon
Vilka personer består din familj av ?
Jag bor med min mamma. Sen är det pappas familj också ju.
Är du kär i nån ?
Ja som fan!

Är du ihop med nån ?
Ja med världens finaste Tobias! ♥
Finns det några snygga killar i din klass?
Det går bara två killar i min klass, & dom är inte riktigt min killsmak.
Vilken mobil har du ?
En sony ericsson w995
Hur lång är du ?
163 cm ungefär
Hur mycket väger du ?
58/59 kg
Är du nöjd med din blogg ?
Den kunde ha varit bättre
Är du nöjd med ditt utseénde ?
Även om jag vägrar erkänna det för mig själv, så ja ganska nöjd är jag!

Varför började du blogga ?
För att jag älskar att skriva, och för att kunna dela med mig av mina åsikter och tankar.

Hur många läsare har du ?
Ca 200-300 om dagen, ibland mer ibland mindre.
Om du fick resa utomland, men Foki Paow Dessie Kissies, vem av dom skulle du välja och vilket land och varför ?
Jag skulle vilja resa med Foki då. Till Thailand helst eftersom jag aldrig har varit i ett varmt land & för att hon kan så mycket om kulturen.

Om du fick välja 3 personer, som skulle bli kända i blogg världens vilka skulle det vara och varför, förrutom dig själv ?
Det vet jag faktiskt inte riktigt. Min vän Daniela är en av dom iallafall. Dom andra 2 kommer jag inte på just nu
Skulle du vilja bli känd ?
Både ja och nej. Skulle jag bli känd så ska det vara för något bra! Inte för att va elak mot personer eller göra något illa.
Skulle du vilja delta i Blog Awards ?
Nja det vet jag inte.
Vad tycker du om Foki ?
En riktigt söt och gullig tjej! Men hennes blogg känns lite barnslig ibland.
Vad tycker du om Paow ?
Jag gillade Paow förut. Men det enda som finns i hennes blogg nu är hur mycket hon ångrar detta med Hugo, dissar folk hit och dit & hon slösar bort sitt liv. Hon borde ta tag i det och plugga i stället!
Vad tycker du om Dessie ?
Hon påminner om en fjortis som drömmer om att bli politiker.
Vad tycker du om Kenza ?
Herregud! Hennes garderober, utseende och allt! Bästa bloggerskan!
Vad tycker du om Anagina?
Fattar inte hur hon kunde bli känd genom lite fjantiga videoinlägg?
Vad tycker du om Amir ?
Falsk, ytlig och omogen.
Vad tycker du om Hugo ?
Har ingen uppfattning om honom.
Vad vill du bli då du är stor ?
Något inom djur eller musik.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar : Hehe najs :)

2010-11-09 @ 22:15:39
URL: http://joojo.blogg.se/
Postat av: Jessica

nu vet vi allt om dig då, hihi

2010-11-09 @ 22:42:02
URL: http://jeessica.blogg.se/
Postat av: absoluteelin

okej! :D

de är bara här med =)



några planer för veckan?

2010-11-09 @ 23:31:16
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/
Postat av: Ellen

nu ha jag lagt till dig! :)

2010-11-10 @ 09:31:52
URL: http://eesandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0