Annonser från BloggPartner

Lär känna mig lite bättre

100 frågor om dig själv!

Personligt:
1. Ditt fullständiga namn? - Anna Christina Jeanette Johansson Kårmark
2. Korrekt ålder? - 16
3. Längd? - 163
4. Vikt? - 58/59
5. Smeknamn? - Netty, Nett, Mini
6. Vart bor du? - Utanför Ängelholm
7. Vad gör du på fritiden? - Umgås med min fina pojkvän, familjen, vänner och bloggar.
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - Kort, mörkhårig och oftast glad
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - Mitt hår, mina höfter, ögonen och mina läppar.
10. Vad är du mest nöjd med? - Håret
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - Snäll,
12. Vad vill du jobba som äldre? - Något inom djur eller musik
13. Hårfärg? - Brunt
14. Ögonfärg? - Grön/brun/gul
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Jag är skiträdd för nålar (men klarar ändå av att tatuera mig och pierca mig) och jag är rädd för brandbilar & sopbilar
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - Ja
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Inte så mycket längre eftersom jag vet om att dom jag känner älskar mig för den jag är
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - De skulle isf va håret
19. Någon vana? - Ta min medicin
20. Lyckotal? - 23

Vänner/folk:
21. Vad heter din bästa vän? -  Tobias, min mamma, och mina underbara vänner.
22. Hur många nära vänner har du? - Inte för få och inte för många
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Nja, folk vet vem jag är
24. Vet många personer vem du är? - Ja tack vare att folk är så jävla snabba på att sprida ut rykten.
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Nej inte direkt.
26. När var du senast med någon kompis? - Idag i skolan?
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nej
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Min pojkvän. 
29. Vem sov senast hos dig? - Älskling

Romantik:
30. Vill du ha ett förhållande? - Har redan ett
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Helst äldre
32. Är du kär? - Ja som fan.
33. Tycker någon om dig mer än som vän? - Vet inte, bryr mig inte
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - Det gör jag redan! 
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - Långt
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Nej, det är insidan som räknas. & min pojke är redan världens finaste
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Gör det varje dag, så ja
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Jag och Tobias gick i samma klass i nian, så ja.
39. I din klass? - Samma svar som frågan ovanför

Från kram till sex:
40. Har du kramat motsatta könet? - Ja
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - Många gånger
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - Självklart
43. Har du pussat någon i motsatta könet? - Nej aldrig! Jo men klart att jag har?
44. Har du pussat någon i medsatta könet? - Haha ja, 
45. Har du pussat den du tycker om? - Många gånger
46. Har du pussat någon inför folk? - Ja, flera miljoner gånger
47. Kysst någon inför folk? - Ja, 
48. Hånglat inför folk? - Ja
49. Vem var ditt första hångel? - Det namnet är inte värt att finnas här
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? - Två som mest kanske?
51. Vem är ditt bästa strul? - Gissa tre gånger?
53. Ditt snyggaste hångel? - Älskling så klart?
52. Och vem är ditt senaste? - Älsklingen
54. Skäms du över att hångla inför folk? - Nej, jag tycker om att visa mina känslor
55. Haft sex med någon på offentlig plats? - Haha, kanske de ;)
56. Haft sex överhuvudtaget? - Ja
57. Hur gammal var du första gången? - 14, skulle fylla 15
58. Hur gammal vill du vara första gången? - Är det inte samma fråga?
59. Blivit dumpad efter sex? - haha nej, 
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - Ja, såklart? Hur skulle man annars kunna ha sex?

Tankar & skit:
62. Har du någon fobi? - Sjukhus, småkryp, brandbilar, sopbilar, nålar och mörker
63. Har du någon allergi? - Laktos, päls, tomater, cutris frukter, färgämnen och pollen.
64. Vad tänker du på innan du somnar? - Varma kvällar, mys med älskling, vänner och familj
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? - Om den försöker ta ögonkontakt.

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - att någon tycker om mig
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - beror på mitt humör och situationen.
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Min pojkvän och mamma är mina bästa vänner helt klart och båda kommer i första hand!
69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - Ursäkta?

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
71. Vad kommer först, tjejen eller träningen? -
72. Hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
73. Runkar du regelbundet? -

Vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - Hellre oskuld 40+ än att ha sex med någon som man sen ångrar det med
75. Vänskap eller förhållande? - Båda
76. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - Fulaste killen i stan med finaste personligheten. Men jag har den finaste killen i världen med den finaste personligheten så.
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - Det beror på
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 10

Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? - Ja för en dag
81. Isåfall vem då? - Älskling
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - Försöka förstå vad det är killar tittar på hos tjejer 
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? -  Haha nej
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - Jag hade skärt kuken av den pedofilen och tvingat han äta den sen.
85. Kunna sova ute på vintern? - Om älskling är med så
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - Självklart, Thailand typ.
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Jag slösar redan mitt liv på cigg.

Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - Nej, den är tråkig!
89. Vad klär du dig i oftast? - Jeans, linne och tröja
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - Sometimes
91. Klär du dig dyrt? - Nej
92. Vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? - Blandat kanske?

Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? - Min vovve
94. Haft sex? - Nej
95. Fått en kram av en helt okänd? - Nej
96. Ringt någon? - Ja
97. Blivit uppringd? - Ja
98. Funnit kärleken? - Har redan funnit den.
99. Kollat på google? -  Haha google gjorde mig smart ;)

SISTA FRÅGAN!
100. Hur lång tid tog detta? - Typ.. En halvtimme? Men de var för att det ringde mitt i allt.

Kommentarer
Postat av: Citreuc

Det var mkt frågor :D



Sv. Okej! Jag ska nog kanske vara hemma från skolan i dag. Känner mig lite sjuk...

2010-11-11 @ 07:02:55
URL: http://citreuc.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: hehe, tack :)

2010-11-11 @ 07:30:49
URL: http://jossanyeah.blogg.se/
Postat av: matildaa

- Jag är hemma och är sjuk.. :/ Kram

2010-11-11 @ 10:45:42
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/
Postat av: frida&isabelle

kolla gärna in våran blogg&kommentera gärna :)

2010-11-11 @ 12:38:56
URL: http://fridaoisabelle.blogg.se/
Postat av: - M a r i a

sv; ja:)

härligt, jora det är bra här ocskå;D



kul att få veta lite mer!:)

2010-11-11 @ 13:30:29
URL: http://maariabodin.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv; åh mysigt =) ska snart hoppa in i duschen osen hämta lillebror på dagis :)

2010-11-11 @ 13:42:21
URL: http://liasplace.blogg.se/
Postat av: Victor the GaaaaaY

16? :O Trodde du va 18-19 år :O

2010-11-11 @ 14:32:57
URL: http://vjagerholm.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Så lite så :)

haha bra svar :P

2010-11-11 @ 15:27:34
URL: http://liindblaads.se
Postat av: EmmiHeiskanen

Aha, okej. För jag har inget sånt kort, om jag behöver pengar, då ger mina föräldrar mej dom bara ..

2010-11-11 @ 15:37:48
URL: http://ww
Postat av: Anonym

Aha, okej. För jag har inget sånt kort, om jag behöver pengar, då ger mina föräldrar mej dom bara ..

2010-11-11 @ 15:38:11
URL: http://heiskanens.blogg.se/
Postat av: ronja

sv: tack så tycket, det värmer! :)

2010-11-11 @ 15:52:24
URL: http://byronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0