Annonser från BloggPartner

godmorgon.

Godmorgon darlings.
För en gångs skull är jag klar en halvtimme innan jag ska dra till bussen. Så jag satte mig här så länge. Kan lika bra fördriva tiden på bloggen så man håller den vid liv. Ska försöka vara lite aktiv idag hade jag tänkt. Men det beror helt och hållet på hur trött jag har efter skolan. Idag ska vi nämligen till stranden och lyssna på någon marinbiolog. Inte speciellt taggad för det, men jag har inget annat val.
Nu ska jag svara på några kommentarer.
Ska försöka ta lite bilder idag så ni får se hur galna vi kan va i klassen.

bild sen i vintras :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har.

have a nice day!♥

2010-10-08 @ 12:29:35
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0